How to | Reserveren
- Ga naar Sporten Reserveren
- Log in met uw persoonlijke inloggegevens, ontvangen via de email.
- Ga naar de juiste dag
- Selecteer de juiste tijd en activiteit
- Klik op reserveer – de activiteit staat gereserveerd
- Op uw profiel pagina staat een overzicht van uw reserveringen
U heeft een reserveringstegoed van 3 beurten. Na deelname aan een gereserveerde sportactiviteit, heeft u weer een vrije beurt om te reserveren.
- Krijgt u de melding ‘Kan geen reservering registeren in de club: U heeft geen geldig abonnement of onvoldoende reserveringstegoed’. Neemt u dan contact op met de service balie. U heeft mogelijk al meerdere sportactiviteiten gereserveerd of bent niet aanwezig geweest bij een gereserveerde sportactiviteit.
- Het is mogelijk om het buiten fitness gedeelte te reserveren. U kunt dit per uur reserveren. De starttijd is online zichtbaar.
How to | Annuleren
Indien u onverhoopt toch niet kunt deelnemen aan een gereserveerde sportactiviteit, kunt u de reservering annuleren via het overzicht van uw reserveringen op uw profiel pagina.
Dit kan tot 12 uur voor de les kosteloos. Daarna wordt er een bezoek aangerekend of kunt u minder sportactiviteiten vooruit reserveren. Annuleer dus tijdig om consequenties te voorkomen.
Heeft u een les geannuleerd, kunt u deze les niet meer online reserveren. Dit kan alleen nog via de service balie.
How to | Wachtlijst
- Indien de maximale capaciteit van de sportactiviteit is bereikt, kunt u zich inschrijven voor een wachtlijst.
- Bij een vrijgekomen plek, wordt u automatisch aan de deelnemerslijst toegevoegd, hiervan ontvangt u een mail.
- Het is uw eigen verantwoordelijkheid om tijdig reserveringen op de deelnemerslijst of wachtlijst te annuleren.
How to | Wachtwoord vergeten
Indien u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u via de inlog pagina een nieuw wachtwoord aanvragen. De service medewerkers kunnen u hierna niet meer voorzien van uw wachtwoord, aangezien dit niet meer in te zien is.